Bloglovin' - Min egna knapp

Jag är nästan tårögd. Rickard har varit (och är alltid) helt underbar och har hjälpt mig fixa en ny och egen knapp. Visst, jag har gjort knappen själv (med lite hjälp från min älskade), men jag hade aldrig fått in den i bloggen utan Rickards hjälp. Han vet precis hur man ska göra. Haha, och jag kan ingenting. Men min pojkvän är duktig och jag är mycket stolt över honom.

Med mina idéer, lite tålamod i Photoshop, stöd från Rickard och hjälp med kodmallar och annan skit, kommer jag få en urläcker blogg!

Vad tycks om min knapp?



/Jasmine - RosaNatt

Läsarnas Ord
Ord från: mariana DG

fin blogg

2009-10-14 @ 02:15:48
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0