Förtydligande av inlägg

'The game is over'. Jag har inte gjort slut med min pojkvän, som många kanske tror. Vi är fortfarande ihop och han är väldigt bra stöd för mig. Man ska vara tydlig, när man vill förmedla något. Men hur personlig kan man vara som bloggerska? Man ska nog inte skriva för mycket... Men samtidigt är det ju min blogg och jag skriver vad jag vill. Men jag vet inte...
Det stora gör att små saker är mer jobbiga än vanligt.
Jag försöker andas, men plaskar ständigt uppe vid ytan.
Den trygga famnen är inte nära.
Barn - jag vill vara barn igen.

Det finns elever i min klass, som kommer fram till mig och frågar hur jag mår. Snällt av dem. Samtidigt kan jag inte bedömma om de är ärliga eller falska. Men jag får inte tro ont om alla. Heller inte gott. Man får lära sig tyda männskor, något som jag inte har talang för.
Tack för att ni bryr er (?) om mig.

/Jasmine - RosaNatt

Läsarnas Ord
Ord från: Anonym

Jag står bakom dig, när som helst och hela tiden. <3

Jag skulle aldrig kunna sluta bry mig om dig. Du är den mest underbara människa jag har träffat.



Forsätt kämpa! :D



Jag älskar dig

Puss

Din

2009-10-19 @ 17:28:33
Ord från: Anonym

Vi är seriösa när vi kommer fram till dig. Bara så att du vet

2009-10-19 @ 17:33:43
Ord från: FB

Jag bryr mig verkligen när jag frågar hur du mår. Jag ville bara att du ska veta det. :)

2009-10-21 @ 22:42:25

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0