Lilla muntra jag

Idag är lilla jag munter och glader. Har ingen speciell anledning att vara det, men nu är det som det är. Det är en känsla och som jag nämnt i tidigare inlägg, så kan man inte styra över sina känslor. Visst kan man lära sig att kontrollera sina känslor, men idag känner jag inte för att kontrollera min positiva känsla.

Jag sitter kvar i skolan. Har en inlämningsuppgift, som ska vara inskickad till min lärare senast klockan sexton noll noll. Jag skrev en hel del på lunchen, så nu är det bara det sista kvar att skriva. Jag sitter med kladden i knät och skriver bara rent på datorn, så det tar inte så lång tid. Problemet jag har stött på, är att mitt arbete är för kort. Man ska skriva två till tre sidor. Det är mycket text. Mitt arbete kommer inte ens bli två sidor långt. Jag har dessutom en bild i dokumentet, men inte ens med den lyckas jag komma upp i två sidor. Fail. Jag får försöka komma på lite mer att skriva och hoppas på det bästa.

Igår pustade jag ut - äntligen var jag klar med den jobbiga uppgiften! Tror ni att man får vila ut? Nej, självklart inte. Idag fick vi ännu en uppgift. Denna har deadline på fredag, då vi ska ha en redovisning. Visst, jag ska göra den, men jag ska ändå njuta av livet. Därför har jag beslutat och planerat in att jag ska spela Sims ikväll. Det är himla roligt - speciellt nu, när jag har installerat 'Livet i Lägenhet'.

Kramis

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Du är så otroligt söt när du är glad och munter! :D <333



Jag är så stolt över min flitiga flickvän. <3

Jag älskar Dig!

Puss

Din

2009-10-08 @ 14:06:27

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0