När man väntar

Ikväll ska jag och mamma åka till centralen för att hämta Rickard. Det ska bli så underbart att få träffa honom igen! Det har bara gått två veckor, sen jag var uppe hos honom och deltog på hans pappas bröllop. Det var verkligen en magisk helg. När jag tänker tillbaka på den kvällen, kommer det upp många fina minnen.
Min älskling kommer alltså hit ikväll. Jag längtar! Han ska stanna över helgen. Imon blir han ensam hemma, eftersom jag måste till skolan. Men han klarar sig nog. Jag har ju telefonen med mig hela tiden, så han kan bara höra av sig, om det är något. :) <3 Om han av någon anledning inte får tag på mig, kan han ju alltid ringa till mamma. På lördag går startskottet för nedräkningen till vårt nästa möte. Jag ska vara uppe hos Rickard under höstlovet. Det kommer bli så mysigt! Sitta i soffan under en filt och bland massa kuddar, samtidigt som man smuttar på en kopp med varm choklad. Underbart! Speciellt med min älskling i närheten. <33

Nu är det bara att vänta. Klockan har inte ens passerat lunch! Det gör mig ledsen. Jag vill att skoldagen ska gå fort, så att jag kan åka hem. Läxorna måste göras, innan jag går iväg till Ungdomsgruppen. Nu i höst har jag inte kunnat gå dit varje torsdag. Jag har haft mycket annat att göra, vilket är väldigt synd. Jag gillar att gå dit. De är alltid så välkomnande och jag känner mig omtyckt. Jag hoppas på att jag har tid att gå dit ikväll. Det hjälper mig också att fördriva tiden. Då känns det som att tiden går snabbare och jag är inte bara hemma och lufsar omkring...

Hoppas att min älskling har det bra, att han har packat allt och att tågresan går bra. :)
Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kram
/Jasmine

Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0