Tåget 16.02

... börjar bli en vana för mig. Förra gången jag åkte upp till Rickard, den helgen då jag var på bröllopet, tog jag tåget som gick 16.02. Även idag tar jag detta tåg. Lyckades hitta en resa för endast nittiofem kronor. Även hemresan är så billig. Ibland har man tur.
Väskan är packad och jag väntar ivrigt på att få åka till stationen. Fem timmar på tåget känns inte alls jobbigt. Snarare tvärtom; det känns helt underbart! Ikväll får jag gå och lägga mig tillsammans med min älskling!



 

 
Resan har varit bestämd länge, så jag har haft gott om tid på mig,
att kladda sönder kalendern ordentligt. xD

Avgången närmar sig och jag längtar mer och mer.

Hoppas att ni alla får ett bra Höstlov och att ni, som inte har lov, får en trevlig vecka.
Kramar
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Erika

Sv: Ja, jag måste säga att jag är duktig som lyckas vända på dygnet efter bara två dagar av ledighet.. haha.. Yes, har redan lagt till dig. Ser att du ser fram emot att åka och hälsa på din pojkvän. Bor ni långt ifrån varandra? :)

2009-10-24 @ 13:29:51
URL: http://priggles.blogg.se/
Ord från: Rickard

Min underbara älskling!! <33

Hon som åker ända från Göteborg till Stockholm för att träffa lilla mig. :D <3



Jag älskar din kalender och hur du "kladdar" i den. >.<



Ta hand om dig så länge, resan kommer gå jättebra <3

Puss puss

Din

2009-10-24 @ 13:32:55
Ord från: Erika

Sv: Okej - jobbigt! Skönt när du väl är framme dock! :)

2009-10-24 @ 13:40:54
URL: http://priggles.blogg.se/
Ord från: Sissi

sv; jo, visst är det fint ♥

2009-10-25 @ 15:11:46
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Ord från: josefin

gud va kul att ni är ett par ännu och jog hoppas att det kommer gå bra och ni kommer gå lång. att resa så långt till den man älskar är inte det jobbigt att tänka varje gång du vill träffa han är han flera timmar ifrån dig...



fin blogg ska börja läsa den mer älskar det du skirver<3josefin

2009-11-01 @ 19:08:22
URL: http://shemakeit.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0