Ännu ett Pussel

Eftersom jag la klart mitt pussel igår, började jag på ett nytt imorse. Haha, jag är inte klok. Hur många i min ålder väljer att sitta och pussla? Sitter inte folk i min ålder vid datorn eller ligger i sängen och sover? Hm...

Jag hann inte så långt nu på morgonen. Ska in till stan alldeles strax, så... Jag får fortsätta ikväll, när jag kommer hem.

 
Jag har inte kommit så långt...
Förhoppningsvis resultatet, när jag är klar.

Kram


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Det kommer bli hur snyggt som helst!

Du är verkligen grymt söt när du sitter där och pusslar!

Jag önskar verkligen att jag kunnat hålla dig sällskap under tiden. <3



Puss

Din

2009-09-12 @ 12:30:32
Ord från: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :)

2009-09-12 @ 19:18:45
URL: http://mjackson.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0