Armband i en ask

Jag har fått ett armband! >.< <333 :D


Ett armband betående av två kedjor
och ett 'R'. Jättefint!

Jag satte mig bredvid Rickard på passagerarsättet. Framför mig låg en ask... Iiih! Jag var lite sugen på att öppna den, men ville ändå vänta tills vi kom hem. När min chaufför hade parkerat bilen på plats 30, öppnade jag försiktigt asken... Ett armband! Hihi. <333 Det är helt otroligt fint! Detta säger jag inte, för att göra Rickard glad eller för att... på något sätt verka vara "den perfekta flickvännen", som blir glad för allting. Nej, jag säger detta, för att jag verkligen menar det.

Mycket stora tack till Rickard, som gav mig denna fantastiskt fina gåva. Jag vill också tacka Julia, som har gjort detta underbara verk. Hon är hur duktig som helst! Gå in på hennes sida och kolla fler av hennes smycken och många andra konstverk.

Mycket kärlek. <3

Läsarnas Ord
Ord från: sadia

vilket sött armband :)

2009-09-05 @ 11:34:54
URL: http://sadia.blogg.se/
Ord från: becka

de kan också stå för rebecka ;D

2009-09-07 @ 00:18:40
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0