"Bär något rosa - visa att du bryr dig!"

Min skola anordnar idag 'Rosa Dagen'. Detta för att stödja bröstcancerforskningen. Alla ska bära något rosa, för att visa att man bryr sig. Jag har inte jättemånga rosa kläddesplagg - två stycken som jag kan komma på nu. Ett av dem köpte jag för två veckor sen. Då hade jag ingen tanke på vad jag skulle använda plagget till. Jag gjorde en klassiker; det var billigt, ett helt okej plagg - det tar vi!

Så här ska jag alltså gå till skolan idag:


Min rosa leggings får representera bröstcancerforskningen.

Jag ska inte säga att jag skäms över att gå runt med rosa ben, men jag undrar hur folks reaktioner kommer att lyda..? Hehe, vi får helt enkelt se hur det går.

Hoppas att ni får en fin onsdag!
Kramar
/Jasmine

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Neej vad gulligt!! <33333 :D:D:D:D:D



Puss (A)

2009-09-30 @ 09:16:16

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0