Pussel 1 klart!

Jag älskar verkligen att pussla! Att bara sitta och tänka, lägga bit efter bit och veta att man kan lyckas, bara man ger sig katten på att man kommer att bli klar. Jag hade inte gett upp mitt pussel. Det låg orört, när jag idag kom tillbaka till pappa. Härligt. Dags att sätta igång. Jag la bit för bit... bit för bit... och tillslut... var hela pusslet lagt. Hihi! Jag är lite stolt. >.<


Resultatet av det pusslet, som jag nu har lagt klart.

Jag är ledig på måndag och tisdag. De extra två dagarna hemma, hoppas jag på att jag hinner lägga minst ett pussel till. Tror ni att jag lyckas lägga klart ett till pussel, innan jag åker till mamma på onsdag?

Kram


Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jadå! Självklart!

Du skulle nog hinna klart minst tre pussel om du bara ville! ;-) <33

2009-09-12 @ 00:26:00

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0