Tidiga Höstens Promenad

Katja och jag tog en riktigt lång promenad i höstvädret - två timmar var vi ute! Helt underbart var det! Vi gick och pratade om allt möjligt. Mycket trevligt. Jag gillar att prata med henne. Hon är alltid så lugn, så trivsam.
Träden har inte tappat sina löv än, utan har än så länge sina gröna löv kvar på grenarna. En sval vind svepte över min kind, där jag gick med kameran och drömde. Jag fick en hel del bilder, vilket jag också tror att Katja fick.

Ett urval från Tidiga Höstens Promenad:

     
(Klicka, för att se bilderna i större format.)


(Fler bilder kan du se här.)

Kramar

Läsarnas Ord
Ord från: Rickard

Jag verkligen älskar den på katten!

Du är så sjukt duktig på att fånga bilder - framförallt på djur och liv i sin helhet!



Jag älskar dig Jasmine!

Kyssar

Din

2009-09-13 @ 21:04:03
Ord från: S A N N A ♥

Ja men dåså (: Då ska jag kolla på det nästa gång jag är i stan ;D

2009-09-13 @ 21:12:45
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Ord från: Clara

ojj va fin bild!

hoppas vi ses i skolan

kram

Clara

2009-09-15 @ 02:04:02

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0