Café Festival med Alle

En dag på stan tillsammans med Allle. Mycket trevligt att träffa henne igen - det var ett tag sen. Vi gick in till centrala stan. Där satte vi oss på Café Festival. Mitt favoritcafé! Det är billigt (för att vara ett café - och speciellt för att ligga mitt i centrala stan) och dessutom är det väldigt gott. En varm choklad för endast tjugofem kronor. Det kan jag tänka mig att betala. Om man jämför med vad jag betalade, när jag var och fikade i Haga, så är detta riktigt billigt. I Haga kostade en varm choklad över trettio kronor. Dyrt! Hehe, det billigaste stället att få riktigt lyxig varm choklad på, det är hos Rickard. Jag är säker på att han skulle fixa den mest utsökta chokladen till mig, om jag bara bad honom lite snällt. (a) <3

Några av bilderna från dagen (fler finns här):


Varm choklad och en croissant toppad med choklad.

 
Min älskade kompis! <33

Puss


Läsarnas Ord
Ord från: Clara

tona ner lite på pengapratet, blir lite tjatigt! bara ett litet tips för att hjälpa dig, mycket bra blogg förövrigt!

kram

Clara

2009-09-15 @ 02:06:32
Ord från: becka

åh, låter mysigt. vsr ligger detta cafet? vi kanske kan gå dit nån dag. Puss

2009-09-19 @ 00:01:33
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0