Allt för att inte sova

Trött, huvudvärk och en längtan efter sängen. Nej, jag ska inte sova. Så har det alltid varit, enda sedan jag var liten. Som barn höll jag alltid på med något, i hopp om att kunna vara vaken lite längre. Var det inte dags att sortera bokmärkerna för femtioelfte gången, var det banor till putterkulorna som gjordes i täcket. Att sova har aldrig varit något jag strävat efter. Tvärtom! Jag gör allt för att inte sova. Just nu är jag jättetrött. Borde gå och lägga mig och det snarast, men nej. Jag ska sitta uppe. Eller hur.
Inläggen väntar på att bli skrivna, men jag har ingen inspiration - inte förrän nu. När jag är trött, då kommer lusten att skriva. Vad jag tänker vet jag inte, men lusten att blogga finns där. Jag belslutar mig för att skriva mina inlägg imon (då det förmodligen blir något vettigt publicerat). Några åt gången får det bli. Hoppas att det är okej för er. Inspirationen kommer förhoppningsvis vara kvar imon, i alla fall kommer det finns kraft och lust att skriva någon gång innan nästa vecka sätter igång. Usch, jag vill inte tänka på nästa vecka; skola. Ah, idé till ett nytt inlägg. Haha, jag borde inte sitta här och spekulera.
Istället säger jag God Natt och Sov Gott.


Läsarnas Ord
Ord från: Annie & Sabina

snygga bilder du tar! vad har du för kamera?

2010-04-10 @ 10:57:51
URL: http://detarnajs.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0