Åtta X på fyra serier

Eftersom Rickard tyvärr fick jobba över igår, fick jag åka till bowlingen själv. Först kändes det lite jobbigt att behöva vara där själv. Jag känner ju dem i Ungdomsgruppen, men på senaste tiden har det känts som att jag inte passar in där heller. Min osäkerhet gick över ganska snabbt. Så fort jag såg ledaren och några av ungdomarna kände jag mig tryggare.

 
Visst lyckades jag få till ett fantastiskt avslut? (a)

Det blev en rolig timma med många "Strike!" - i alla fall för min del. Totalt fick jag åtta X och sju / på de fyra serierna vi hann spela. Det gick väldigt snabbt på vår bana, eftersom vi bara spelade två stycken där. Jag är i vanliga fall inte speciellt bra på bowling. Har jag i snitt hundra poäng per serie, då är jag nöjd. Mitt snitt på gårdagens spelande blev 107. Det är väl ganska hyfsat? Jag är i alla fall nöjd.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0