Bloggen vandrar sakta mot toppen

Väldigt va långa rubrikerna blir nu för tiden...



Lite då och då visar det sig att jag har fått en ny följare via Bloglovin'. Det behöver inte betyda att jag har fått en till läsare. Kanske är det bara en av mina gamla som har beslutat sig för att följa mig mer seriöst. I vilket fall som helst, så gör det mig glad. Bloggen tar små steg. RosaNatt vandrar sakta mot toppen. I sakta marsch går bloggen från den lilla amatörblogg (som den faktiskt är idag) upp till stjärnorna på den stora bloggplatån. En dag kanske jag också hamnar där uppe? Mitt mål är inte att skriva så många inlägg som möjligt, bara för att få fler läsare och för att bli berömd. Jag skriver för att det är kul och visst vore det då roligt om jag kunde nå ut till fler läsare. Mitt bloggrekord var häromdagen 52 unika läsare. Sakta men säkert även på den fronten. I genomsnitt har jag omkring 30 läsare per dag. Det är helt okej. Jag är så glad att bloggen ens har blivit så stor!
Tack alla läsare för att ni stöttar mig med era kommentarer. Och tack för att ni får mig att må bra på så många sätt.


Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

Roligt att så många läser.. jag tror jag har 16-20 läsare.. unika!!



Svar:

Tack så jätte mycket :)

Jag längtar efter honom, nu är han på väg hit.. ohhhh det ska bli så mysigt..



-kramar-

2010-04-16 @ 18:15:16
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Ord från: Ingrid

så kul :)

2010-04-16 @ 18:15:58
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Ord från: JULIA

Jag skulle också vilja bli storbloggare. Inte för att ha storhetsvansinne - men bloggtoppen behöver lite vanliga människor som INTE vrålbantar eller provocerar medvetet eller plastikopererar sig... jag söker vanliga toppbloggare.



GRATTIS förresten, till den ökande statistiken :)

2010-04-17 @ 21:35:41
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0