Gårdagens bilder

Våren är grå och bilder har jag inte tagit på evigheter. Det känns trist. Jag som älskar att gå ut med kameran och fotografera. Jag och Rickard tog en promenad igår. Då tog jag chansen att i alla fall plåta några motiv.






Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

Super fina bilder gumman!!

Hör snöar det, menar på ditt inlägg ovan. Det är sjukt. Först började det med snö blandat som som inte ligger kvar, men nu är gatorna fyllda med snö igen, jag hoppas de är sånt som smälter fort bara solen tittar fram.



Svar:

Tack för din omtanke!! <3 Det känns bättre efter jag pratat med Jonas. Han hjälpte mig se saker lite annorlundare, se det på det sättet det borde ses. Glad att jag har honom.

Hoppas ni har det toppen bra.



Det blir säkert bra till slut i min lgh, eller i min nästa.. eller den efter den! :) Nån gång blir det säkerligen som man tänkt. :)



-Kramar-

2010-04-05 @ 23:58:28
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Ord från: beckiies

fina bilder, som alltid!

2010-04-06 @ 18:28:06
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0