Här kommer de igen

Med sina glada leenden och utforskande blickar traskar de runt små stadsbor här på ön. Liksom jag själv, var det en hel del människor på båten. Jag som egentligen inte har något direkt ärende här ute (bortsett från att vara just här och ingen annanstans och att få umgås med pappa), kände att det var lite märkligt. Varför är det så mycket folk just med denna båt? Ahh... Nu förstår jag. Det är vår i luften, väldigt varmt och solen skiner. Kan det bli bättre? Nej, inte för en lite utflykt i skärgården. I see.



Nu är det dags igen. Här kommer det åter igen. Dessa stadsbor. Det är alltid lika roligt, när de kommer ut och hälsar på.

Jag har också varit ute och njutit av det fina vädret. Liksom stadsborna, ville jag också njuta av den fina dagen. Det blev till att slänga in väskan precis innanför dörren och sen ge sig ut på promenad. Den älskade kameran fick följa med. Oj, vilka bra bilder det blev! Eller kanske kändes det bara så. Jag blev i alla fall nöjd och lyckades suga åt mig en hel del inspiration. Det kanske till och med dyker upp en ny header under helgen? Vem vet. Det svåra står jag dock fortfarande och trampar vid; en bild på mig. Jag har aldrig tyckt om att vara med på bild. Samtidigt vill jag ju ha en bild på mig här i bloggen, i alla fall en i headern. Kanske blir det en mer anonym bild på mig, än den jag har nu... Tåls att tänkas på.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0