Jag och mina kläder

Eftersom jag lovade er att visa hur jag klär mig, kommer här lite bilder. Jag hoppas att ni inte dömer mig, efter hur jag klär mig. Att lägga upp dessa bilder känns tungt och jag hade helst sluppit. Men nu har jag lovat och jag tänker inte svika ett löfte.
Bara för att jag nu lägger upp bilder på min klädstil, vill jag att ni ska vara medvetna om att min blogg aldrig (Aldrig!) kommer bli en blogg fylld av mode. Det intresserar inte mig. Så... Här kommer bilderna:


- svarta jeans
- svart linne
- grön munkjacka


- svarta leggings
- jeanskjol
- vitt linne
- ljusblå skjorta

 
- svarta leggings
- svart kjol (ny!)
- svart linne (nytt!)
- gul/svart rutig skjorta (ny!)


- svarta leggings
- svart kjol
- lila t-shirt

Som ni märker, älskar jag att gå omkring i korta kjolar. Munkjackor och linnen är också kärlek för mig.
Så, döm mig inte nu.


Läsarnas Ord
Ord från: M

Jag blir så glad <3



Ja jag brukar skita i alla kommentarer, men ibland brister det och jag blir skitsur!

2010-04-19 @ 21:51:34
URL: http://conler.blogg.se/
Ord från: Tessie

Du har en jätte fin klädstil, den klär dig helt klart. Men tycker du ser lite ledsen ut på bilderna!?.. Det tycker jag du inte ska göra, du är vacker, en söt tjej!!



Svar:

Ja, helgen var som sagt toppen. Kul du gillade bilderna, dom är tagna med den kameran jag köpte för en billig slant :) nöjd faktiskt. Jag gillar bilderna på mig och Jonas tillsammans med.



-kramar om-

2010-04-19 @ 23:54:51
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Ord från: LORISSA

Jag tycker du klär dig jättefint och jag skulle aldrig aldrig döma! Du är fantastiskt söt <3 Och jag älskar själv korta kjolar, eller mest klänningar egentligen. Inte byxor, nästan aldrig byxor..



Förstår att det är läskigt. Jag har gått och fått mig en hel hög med läsare och får dagligen elaka kommentarer om mitt utseende. Det ÄR läskigt. Men hittills lyckas jag skaka av mig det ganska bra :)

2010-04-20 @ 00:31:09
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0