På ön möts man av familjen

Jag har varit glad hela dagen. Min nya kjol känner jag mig väldigt fin i (ni får ser den sen) och humöret har varit glatt. Mysig resa ut till ön och dessutom ett varmt välkomnande.


Kusinens leksak.

I backen står farbror och hejar. Kusinerna är också där och leker i sandlådan och gungar på gungställningen som sattes upp denna säsong. Farfar är också ute och ger mig ett varmt bemötande. Det är sånt som gör en glad. Även om man ibland önskar att de inte hade lika mycket koll på en, är det skönt att ha dem nära. Det är kärlek, när man kommer ut hit!

Ett varmt bemötande kan göra så mycket.
Likaså kan ett avvisande bemötande leda till mycket ont.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0