Beverly Hills 90210 - Bästa tv-serien någonsin!

Jag har tidigare skrivit om hur mycket jag verkligen älskar Beverly Hills 90210. Ärligt talat har jag nog aldrig sett en bättre serie. Jag är så insatt, att jag nästan gråter för att jag inte fick vara med och leva det livet de lever i serien. Det enda rätta är väl egentligen att köpa DVD-boxarna? Jag har funderat länge, resonerat fram och tillbaka på om det är värt alla pengar som i så fall måste ut och på om jag verkligen tycker om serien så mycket. Och jag tror att jag har bestämt mig. Just nu i alla fall. Nästa vecka besöker jag OnOff, för att inhandla den första säsongen av Beverly Hills 90210.


Beverly Hills 90210 - Season 1 (1990-1991)

Kan man annat än att älska serien Beverly Hills 90210. Kärlek.
Tidigare inlägg: Beverly Hills 90210 och Vill ha Beverly Hills 90210 på Dvd.


Läsarnas Ord
Ord från: V I L M A

sv: okej :( för vi slutade den 9onde :p

2010-08-18 @ 19:57:10
URL: http://viilma.blogg.se/
Ord från: Erika

Jag var ju med när den gick på tv för första gången ;) Följde serien slaviskt och nu för ett tag sedan så köpte jag första säsongen på cdon för 99:-

2010-08-18 @ 20:18:56
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0