Bilder från Gamla Stan (Del 1)

Datorn på ön verkar fungera, men det kan hända att den lägger av igen. Jag vet inte. Men jag tänkte i alla fall passa på att visa några av bilderna från Gamla Stan, som ni har fått vänta på i snart en månad. Hur mycket uppdateringar det blir under helgen kan jag inte svara på. Det beror på om datorn fungerar eller inte och om jag i värsta fall orkar bråka med den... Ni har i alla fall Frågestunden att roa er med. (Det var tydligen problem med att kommentera just det inlägget, men det borde fungera nu.)













Bilderna är tagna den 27 juli 2010.

Jag är väldigt nöjd med hela den här serien bilder. Fler fotografier från Gamla Stan får ni förhoppningsvis se i helgen.


Läsarnas Ord
Ord från: R

Jättefina bilder :)



Sv: När jag var yngre och var ute med mamma och pappa och seglade så läste jag böcker på löpande band, men jag antar att det är lite annorlunda nu, när jag får göra som jag vill under sommaren.



Hoppas verkligen att hela skolsituationen fungerar för dig, visst är det som du säger att om man är ensam och vill komma ur ensamheten, så måste man försöka själv också, man kan inte kräva hur mycket som helst av andra. Men du ska veta att - trots att jag inte känner dig direkt - så är jag stolt över dig! Det krävs styrka att ens tänka som du, du kommer att klara dig, det är jag övertygad om! Är man stark, så kommer man oftast framåt.



Du verkar absolut kunna skilja mellan privat och personligt, jag gillar verkligen din blogg!



Vad händer i helgen?

Kram

2010-08-21 @ 00:55:04
URL: http://thenightslight.blogg.se/
Ord från: Anna

Härliga bilder! Gamla stan är fint ;)

2010-08-21 @ 08:44:26
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0