Chokladpudding & Mamma Mia

Som ni förhoppningsvis märker, så uppdaterar jag som en galning - när jag väl har tillgång till en dator. Morgondagen tillbringas hemma hos Rickard. Då ska jag fortsätta uppdatera efter bästa förmåga.



Kvällens mums!

Chokladpudding! Jag och Rickard är inte lika på alla punkter, men när det gäller mumsigheter och nördande, då är vi rätt lika. Både jag och Rickard kan sitta och trycka i oss en bunke med chokladpudding - som egentligen var avsedd för fyra personer. Det är också jag och Rickard som kan sitta och nörda en hel dag, utan att få dåligt samvete. Visst passar vi bra ihop.
Tilläggas ska också att Mamma Mia ska ses under kvällen. Den filmen har jag och Rickard sett x antal gånger. Rekordet är nog att ha sett filmen fem gånger på tre dagar. De ni!

Trevlig kväll på er! Vi hörs imorgon.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0