Helt plötsligt kom regnet


Bilden är tagen genom dörren till Rickards franska balkong.

Helt plötsligt kom regnet! Bara sådär och inte lite. Det vräkte ner, resultatet av Guds ilska. Nej, kanske inte. Men lite sorgligt är det att sommarlovet är slut. För mig går skolstarten på torsdag. För andra är det nästa vecka. Mest synd är de om alla dem som redan har börjat. Till och med himlen gråter hysteriskt.

Min personliga åsikt är att regnet är välkommet. En varm sommar kan behövas svalkas av. Och att solen inte lyser konstant, det är jag bara glad åt. Då finns det ingen värme som besvärar mig. Istället blir jag bara blöt och fuktig. (Det går att misstolka, ja.)


Läsarnas Ord
Ord från: Jen

Sv: Ja alltså, eftersom strömavbrott är en ovanlig historia så gjorde vi det bästa av situationen. Tycker att det var en trevligt avbrott faktiskt, tvinga ihop familjen lite. ;) Fin blogg du har. Läste lite längre ner att du spelar sims 3. Vad skiljer tvåan och trean?

2010-08-17 @ 12:47:39
URL: http://adept.blogg.se/
Ord från: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

regniga dagar kan vara jätteskönt ibland indeed.

2010-08-17 @ 13:27:48
URL: http://pyttis.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0