Hemma hos Rickard

Hej!
Jag är hemma hos Rickard och har därför tillgång till en dator. Den hos pappa är ute på vift. Vi hoppas på att den snart är återställd och att jag, när jag kommer tillbaka till ön på måndag, kan sitta vid den utan problem. Tills dess får ni ha tålamod. Bilderna från Gamla Stan finns på öns dator. Ni får se dem i början av nästa vecka, om datorn fungerar då.

Jag har jobbat hela veckan, från måndag till fredag. Dock blev det inte så länge idag, eftersom vädret inte har varit det bästa. Men nu på kvällen blev det riktigt fint. Jag satt ute på båten och njöt av vädret, lugnet, utsikten och harmonin. Det är sånt man ska ta med sig och plocka fram en mörk kväll i januari.

Det är bestämt att jag ska jobba även nästa vecka. Det blir nog min sista vecka nere på caféet. Om mindre än två veckor börjar jag skolan...



Läsarnas Ord
Ord från: Amy - Anorektiker mot livet

Tack så mycket söta du. Jag har försäljning på dem, dels på nätet, och dels i en affär (:

2010-08-06 @ 21:07:25
URL: http://lillakana.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0