Inte många timmars jobb

Jag är redan hemma från jobbet. Två timmar fick jag jobba idag. Det känns ju sådär. När man jobbar vill man ju jobba ordentligt, inte bara ha massa strötimmar här och var. Dock försöker jag hålla humöret uppe och tänka positivt. Det blir inte många slantar plus i kassan, men så får det vara. Det är ju roligt att jobba, jag hjälper gärna till nere på caféet och dessutom blir det ju i alla fall några kronor. Och många bäckar små bildar hav, det vet ni väl. Så, jag tar alla chanser jag får att arbete. Ser man det positivt har jag idag tjänat ihop till en halv säsong av Beverly Hills 90210. Och det är ju alltid något.



Imorgon ska jag också jobba. Då har jag garanterat tjänat ihop till en hel säsong av Beverly Hills 90210 - bara under den här helgen. Man får se det positivt, annars blir det jobbigt. Och jobbigheter orkar inte jag med just nu. Jag försöker ha en positiv inställning till det mesta. Dock är detta bara en period. Jag anser inte att man kan gå runt och tänka positivt hela tiden. Då finns det risk att man inte tar tag i problemen, utan istället bara ser förbi dem. Men positiv ska man vara - i rätt mängd.


Läsarnas Ord
Ord från: lovisa

sv: men blåa är ju jättefint det med, är du blond?:)

2010-08-21 @ 14:36:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Ord från: F R I D A-what it's like to be me

-ja.. alltså, jag vet inte hur jag ska göra än.. tack, fnns för dig också <3

2010-08-21 @ 15:11:10
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Ord från: JOHANNA

Svar: Tack så mycket ! :)

2010-08-21 @ 15:19:23
URL: http://jhugosson.blogg.se/
Ord från: linda - pictures, drawings, me

sv: ja verkligen! När jag helt skulle vilja sova, då får jag alla idéer haha.

2010-08-21 @ 15:56:43
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Ord från: FIONA - en ointressant vardag

tack så mycket! ja det stämmer, rutiner kan vara skönt :) följa varandra på bloglovin? :)

2010-08-21 @ 16:54:49
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Ord från: R

Det är bra att du orkar vara positiv! Det är duktigt av dig. Jag önskar att jag också fick ett jobb, ett heltidsjobb. Gillar inte känslan av att inte veta vad jag ska göra, jag tog nyligen beslutet att jag inte orkar plugga just nu, utan vill ta en paus.



De gamla Beverly Hills avsnitten är nice också!



Sv: Jo, absolut går läsandet i perioder, det tror jag också!



Det är klart att jag finns här för dig, alla förtjänar det! Om det finns någon du vill prata med, eller om du vill fråga om råd, så vet du var jag finns! Du nämnde att det snurrar mycket i huvudet, så du kanske vill prata med någon? Jag säger absolut inte att du måste prata med mig, jag är ju ändå en främling, men ändå.



Mina planer är inte många heller, hade tänkt ha en fin kväll tillsammans med E, men vi har båda varit lite tjuriga under dagen (antagligen för att vi inte har ätit speciellt bra). Men det löser sig nog! Imorgon blir det tvätt!



Kram

2010-08-21 @ 17:22:26
URL: http://thenightslight.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0