Jag har kvar mina läsare


Statistiken just nu.

Innan jag åkte till Stockholm hade statistiken redan börjat sjunka. Det gjorde att jag blev aningen orolig för att mina läsare skulle försvinna för gott. I början av sommaren låg bloggen på sin högsta topp - någonsin! Sen sjönk antalet läsare kraftigt och jag kunde inget göra.
Att se att mina läsare faktiskt finns kvar gör mig väldigt glad. När jag återvänder in i bloggvärlden, finns ni där och väntar på mig. Tack för det. Läsarna är alltid uppskattade - oavsett antalet. Ni är alltid välkomna hit.

Bloggens statistik är snart tillbaka på banan igen, helt säkert.


Läsarnas Ord
Ord från: Artemis

Det är klart du har oss kvar! Du verkar ju vara så gullig och snäll =)

2010-08-01 @ 23:31:53
URL: http://kanjagblifrisk.wordpress.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0