Jag vill bugga till Tomas Ledin

Som jag skrev i början av juli, tycker jag att Tomas Ledin är sommar. Nu menar jag inte bara lite sommarkänlsa, jag menar verkligen sommar. När jag hör hans låtar tänker jag på en härlig sommarkväll tillsammans med folk på en stor dansbana. Och det får mig att vilja dansa! Jag vill dansa, jag vill bugga. Jag kom på mig själv med att tänka danssteg, när jag satt på spårvagnen och lyssnade på Tomas Ledin och hans låt "Hopp". Tyvärr finns inte låten på YouTube, men ni som hört den - vill ni också bugga till låten?
För er som inte hört låten, kan jag säga att många av Tomas Ledin's låtar har ett gott gung i sig.


Tomas Ledin - Helt Galen i Dig

- Känner du gunget? Vem vill bugga? Jag vill!

Får du samma känsla som jag får, när jag lyssnar på Tomas Ledin?


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0