Ledig - med en dator till hands

Anar ni hur glad jag är? Jag tror inte det.
Jag är ledig idag. Dessutom befinner jag mig hos Rickard - och här finns en dator. Happi, happi!! Det betyder att jag kommer sitta här hela dagen. Förhoppningsvis uppdateras bloggen i alla fall litegrann. Bilder från Gamla Stan och från andra fotografiska tillfällen får ni inte se idag. De bilderna finns ju på datorn hos pappa... den som inte fungerar som vanligt.

Hur som helst så ska jag njuta av en dag framför datorn. Inte bara bloggen ska bli lite mer uppdaterad. Jag tänkte också spela theSims3, något som jag verkligen älskar.

Jag är glad. Är du?


Läsarnas Ord
Ord från: Annika

Skönt att du har uppkoppling!

sv: Stången används som ett träningsredskap!

2010-08-11 @ 10:16:45
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0