Lördag 14 augusti 2010

Hej!
Några inlägg har jag i alla fall skrivit idag. Dock hinner jag inte skriva om gårdagen. Jag och Rickard ska iväg och handla. På ett närliggande Coop kan man köpa saker för endast tio kronor. Rickard har visat mig några av de saker han har köpt där. Jag vill också handla! Så, vi åker dit och sen åker jag direkt ut till ön.
Ikväll är det sista dansen. Raggaren och hans vänner ska komma ut även denna gång. Det ser jag fram emot. De uppskattar mig. De verkar tycka att jag är helt okej. Varför verkar folk som jag strängt måste (med stark metoning) umgås med, ha så svårt att vara med mig? På dansen ska jag också sälja lotter. Det brukar gå rätt bra att kränga lottringar nere på danserna. Hoppas att jag också har den turen med mig.

Imorgon åker jag, Rickard och L in till stan för att uppleva bland annat RixFm Festival 2010.
Ni hör förhoppningsvis ifrån mig imorgon kväll.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0