Man vill ju inte ligga och sova, när de kommer.

God morgon!
Jag är uppe tidigt i väntan på besök (någon gång mellan åtta noll noll och sexton noll noll). De som kommer väntas inte besöka just mig, utan det är Rickards lägenhet de ska besöka. Bredband ska installeras, därför behöver de tillgång till hallen. Eftersom Rickard bor i en etta, står sängen i samma rum som övriga lägenhten. Därför vill man ju inte ligga och sova, när de kommer. Visst, det står på lappen som Rickard har fått hemskickad att de troligtvis bara kommer att befinna sig i hallen. Men, för att undvika missförstånd och pinsamma situationer - från båda hållen, har jag beslutat mig för att gå upp. Då är det jag som kan gå och öppna dörren - fullt påklädd och med håret i en knut. Mer orkar jag inte piffa till mig. Jag är ju ledig. ExDe-smiley. Gånger två.

Nu ska jag spela theSims3.
Fler blogginlägg om veckan på Kulurkalaset kommer senare idag. Håll ut!

Uppdatering (kl. 09:47): Nu har det varit här. Det gick ju hur bra som helst. Jag hade inte behövt oroa mig så mycket. Klumpen i magen som jag har haft hela morgonen,  börjar sakta men säkert lösa upp sig.



Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0