Måndag v.35

God morgon!
Jag sitter hemma hos Rickard endast iklädd pyjamas. Den ska dock av snart, eftersom jag har bestämt mig för att gå till skolan. Känner mig fortfarande inte helt okej, men hoppas att det ändå ska gå att vara i skolan. När jag är sjuk brukar jag känna av sjukdomen som mest på morgonen och på kvällen. Nu mår jag ganska bra. Efter att Rickard hade gått hemifrån i morse, gick jag och la mig igen. Sov någon timma till och mådde bra mycket bättre efter det. Så, det blir skola för mig idag (och antagligen resten av veckan också).

Det är vecka trettiofem nu. Min tredje vecka i skolan. (Jag började på torsdagen vecka trettiotre.) Man känner knappt av att sommarlovet egentligen tog slut för ganska kort tid sedan. Vi är redan igång och det är bara att hänga med i svängarna. Spanskläxa till idag (som jag hade tänkt göra tidigare, men ska göra den på bussen), många tal i matte att räkna tills imorgon och en text i engelska som ska vara läst till på tisdag. Också en läxa i svenska har jag fått till den här veckan. Massa att göra, men jag har ingen ork. Försöker motivera mig själv, men det är inte lätt att vara sjuk i såna lägen. Jag blir lätt trött i huvudet. Börjar redan känna av huvudvärken, bara genom att sitta här vid datorn.
Hoppas på att klara av veckan, utan att behöva vara från skolan.

Hur ser din vecka ut? Har du mycket på gång?



Läsarnas Ord
Ord från: nicole

sv: Den va helt okej :)



vad har du för dig nu?

/Shoppaholly

2010-08-30 @ 09:01:30
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Ord från: F R I D A-what it's like to be me

mitt mål den här veckan är att bara klara gå till skolan

2010-08-30 @ 16:47:58
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0