Nu börjar pluggandet!

Jag har börjat med Matematik C - en kurs som går alltför snabbt. Idag hade vi dubbeltimme, just för att hinna med hela sidan. Inte ens då hann jag. Hur jag ska klara detta höga tempo har jag ingen aning om. Antar att det enda som gäller är att jobba som en dåre på lektionerna, utnyttja varje ledigt tillfälle till att plugga matematik och tillbringa obeskrivligt många timmar hemma tillsammans med matteboken. Det känns inte så lockande, helt ärligt. Men jag tycker matte är kul och jag ska försöka behålla det tankesättet.
Imorgon har jag seminarium om ämnet kommunikation. Måste förbereda mig inför det också.

Jag har en del att göra, som ni förstår. Men - som ni kanske har märkt - så sätter jag ofta bloggen framför studierna (ett beteende som inte precis gynnar min skolgång). Jag tänker därför uppdatera som vanligt ikväll. Svaren från Frågestunden dyker upp under kvällen, bilder från Gamla Stan ska ni också få se och dessutom kommer det säkert upp ännu ett inlägg. Men det är sen, nu börjar pluggandet!


Läsarnas Ord
Ord från: gina

heej :d



visst är greys bra :D



du MÅSTE kolla på 90210 den är t.o.m bättre en den förra :d

det är typ deras barn som är med i serien nu och den e grym bra :d



Donna, Kelly och Branda är oxå med :d



ta hand om dig kram

2010-08-24 @ 16:47:54
URL: http://ginazhubi.blogg.se/
Ord från: Anna

Stort lycka till!!



sv: kan inte förstå hur man kan få i läxa att läsa 19 sidor! :o det verkar inte normalt. Är gymnasiet svårt? För alla säger att det är jättemkt att göra :S

2010-08-24 @ 17:05:19
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Ord från: F R I D A-what it's like to be me

Jag vet inte vilket som kommer väga mest. Försöka klara skolan eller satsa mer på bloggen, skriva av mig mer tankar och ta tag i problemen.. Hm! Det är ett stort frågetecken i mitt huvud just nu!

2010-08-24 @ 19:53:18
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0