Oroliga nätter

Inte heller denna natt fick jag sova lugnt. Natten till igår (mellan onsdag och torsdag) var jobbig. Jag vaknade mitt i natten och var vaken ett par timmar. Så var det inte i natt, men det var jobbigt. Att vakna upp ur en mardröm är inte speciellt trevligt. Speciellt inte om den innehåller alla ens farhågor. Mörker, hot, äckliga miljöer, trånga utrymmen, höga höjder, rop på hjälp, förföljelse, lek... Och det värsta var att jag visste vad jag skulle få se här näst. Då ville jag inte drömma mer och lyckades då väcka mig själv. (Ja, det går.)
Jag sover oroligt. Är som en zombie, när jag kliver upp på morgonen. Och det beror inte på att jag sover för lite. Det beror på en orolighet som visar sin skepnad om natten. Jag får ingen ro.

God morgon.


Jag åker till pappa idag. Hur vidare datorn fungerar eller inte, det har jag ingen aning om. Antagligen är den fortfarande ute på vift. Ni får i alla fall en uppdatering i början av nästa vecka.


Läsarnas Ord
Ord från: kickilina

sv: jag gillar den rosa designen ;)

2010-08-20 @ 09:27:47
URL: http://kickilinas.blogg.se/
Ord från: F R I D A-what it's like to be me

jag vet inte, men sömntabletter kanske vre något för dig? jag har fått nya, och dom hjälper jätte bra. <3

2010-08-20 @ 13:19:25
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0