Tårtpapper som dekoration

Eftersom jag älskar att pyssla och för tillfället är väldigt aktiv som kortmakerska, följer jag en del kreativa bloggar. Bland inspirationen har jag sett att man kan använda tårtpapper som dekoration. Jag har tagit efter den idén.


Tårtpapper som dekoration.

Kunde inte hålla mig borta från skapandet och satte mig därför med kortmakeriet ikväll. Jag trodde att det skulle vara enkelt att skapa med tårtpapper, men det är svårare än vad jag kunde tänka mig. Har gjort ett kort, men det blev inte alls bra. Jag tänker - trots mitt dåliga första försök - inte ge mig. Jag ska lyckas! En dag ska jag göra lika fina kort som så många andra pysslare. Jag vill också kunna! Det skulle vara så roligt, om jag en dag fick publicera ett kort i mitt kortmakeri, som jag verkligen är hur nöjd med som helst. Men det dröjer... Tills dess kan ni kolla in vad jag har skapat än så länge, genom att klicka er in till Jasmine's Kortmakeri.

Glöm inte Frågestunden!


Läsarnas Ord
Ord från: LOVA

sv: tackar :)<3

2010-08-22 @ 00:07:26
URL: http://lowah.blogg.se/
Ord från: viktoria

hej ok men du du måste ju också ta för arbetstid, inte så mycket men lite alla fall :-)

2010-08-22 @ 09:17:55
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0