TheSims3 - Familjen Engdahl utvecklas...



Jag spelar theSims3! Och hur länge har jag gjort det? Ett par timmar, skriver jag lite diskret. Det är ju så roligt!

På bilden till vänster kan ni se att dottern Lucy lagar muffins i sin leksaksugn. Det gäller att börja tidigt om man ska lycka här i världen. Hennes stora dröm är att bli proffisionell kock. Det målet har hon börjat sträva efter ordentligt, nu när hon har växt upop och blivit en väldigt modemedveten och ambitiös tonåring.

Högra bilden visar Lucy's mamma Maranda. Edward - Lucy's pappa och Marandas make - var upp över öronen förälskad i sin barnskötare och hade strängt beslutat att det var henne han skulle ha. Allt gick enligt planerna. Maranda var några år äldre än han själv, men det gjorde ingenting. Visst började Maranda bli gammal, när Edward just hade börjat sitt liv som vuxen, men vad gjorde det. Maranda flyttade in i det lilla huset med den stora träfgården - och så dog hon. Bara sådär! Jag hann kolla att hon hade tid kvar att leva, men icke. Liemannen kom och satte lien rakt i hjärtat på henne. Kvar fanns Edward, en ung man med ett krossat hjärta. Det fanns inte mycket annat att göra, än att ta med kvarlevorna till stadens laboratorium. Där återupplivade de Maranda, men det blev inte riktigt som de hade tänkt sig. Maranda var ett spöke, ingen levande existens. Det brydde sig dock inte Edward om. Han älskade sin Maranda lika mycket för det. Giftermål och en adoption blev slutresultatet av deras kärlek till varandra. Slut.

Som sagt, skriver jag och harklar mig lite lätt. Jag kan bli ganska insatt i theSims...
Läs mer om Edward Engdahl här.



Läsarnas Ord
Ord från: Emmie

sv. tack så mkt :) hittar du på idag då?

2010-08-11 @ 14:39:19
URL: http://emmiev.blogg.se/
Ord från: Tessie

Svar:

Vad bra du tycker det blivit bättre. De är ju trots allt bara du som komenterar hos mig typ.. fast jag har över 30 i bland även över 60 läsare i bland..



-kramar-

2010-08-11 @ 14:42:48
URL: http://curves4all.wordpress.com
Ord från: Tessie

Svar:

Joo, jag har så många läsare, men bara du som kommenterar :)

2010-08-11 @ 14:55:18
URL: http://curves4all.wordpress.com
Ord från: viktoria

hej igen. ok, hör som sagt bara av dig om du har behovet av en box:-) eller ngn annat BIA alster. Kolla in min BIA länk på bloggen om du vill för visning av vad som kan göras med den. Och självklart vad som också går att beställas.

:-) Ok trist med kärleken, tyvärr är det ju livets gång men som sagt man blir stark av det också, ingen motgång som inte har ngt gott med sig.

2010-08-11 @ 14:57:17
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0