Tillbaka till jobbet efter dagar av ledighet

God morgon!
Gårdagen bestod av vila, bloggen och kortmakeri (se resultatet här). Det var skönt att bara vara ledig, inte behöva göra någonting. Jag gick bara hemma och strosade, gjorde det jag kände för och njöt av lugnet. Man måste få unna sig såna dagar lite då och då. Veckan i Stockholm var inte intensiv, tvärtom var den mysig och speciell - precis som vanligt. Men det är ändå något visst med att vara hemma (även om jag känner mig väldigt hemma även i Stockholm).

Idag ska jag jobba. Det var några dagar sedan jag var på jobbet sist, närmare bestämt över en vecka sedan. Det känns kul att komma tillbaka igen. Jag gillar att jobba nere på caféet och jag saknar arbetet, när jag är borta från det en längre tid. Dessutom saknar jag människorna som ofta sitter där nere. Det finns personer som jag har kommit riktigt nära. De är personer som inte bara sitter och dricker kaffe, utan också hälsar på mig, när jag kommer ner. Lite som arbetskamrater, fast ändå inte (eftersom jag jobbar själv i caféet (med vissa undantag)).
Börjar klockan tio, därför gick jag upp vid åtta. Vill inte stressa. Behöver vakna lite, innan jag sätter mig på cykeln och rullar ner mot jobbet.

Ha en bra måndag!


Läsarnas Ord
Ord från: Freddie

Ja, efter 5 år blir man rätt trött . men man får göra sitt bästa. Ha en bra dag på jobbet!

2010-08-02 @ 08:54:48
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Ord från: Freddie

det är värk som kommer från whiplash.. blev påkörd av en bil bakifrån för 5 år sen.

2010-08-02 @ 09:06:47
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Ord från: Tessie

Det är ju super bra att du trivs på det jobb du fått nu under sommaren, toppen!!!!..



-kramar-

2010-08-02 @ 12:00:26
URL: http://curves4all.wordpress.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0