Vad ska jag kalla detta?



Jag har gjort nya kort idag. Under kvällen kommer Kortmakeriet att fyllas på med några nyheter. Välkommen in!

Innan jag publicerar det på bilden ovan, behöver jag eran hjälp. Jag vet inte vad jag ska kalla min kreation. Jag vill ha ett annat namn än 'kort' för det. Vill att man ska veta att det är skillnad på ett kort och på det ovan, bara genom att se namnet. Hjälp mig!
Kreationen består av ett ark papper med dekoration på ena sidan och plats för text på andra sidan. Arket är inte så stort och hålet är ungefär lika brett som en fingertopp. Det första jag kommer på som alternativt namn är etikett, men det låter inte rätt. Jag behöver er hjälp. Vad ska jag kalla detta?

Uppdatering (kl. 19.50):
Erika gav mig ett väldigt bra förslag på vad jag kan döpa det här ovan. Hennes förslag: "tag". Det är ett engelskt ord, men jag är säker på att det även används i svenska sammanhang. Spana in min nya kategori i Mitt Kortmakeri.


Läsarnas Ord
Ord från: Erika

jag vet inte riktigt vad sådana kallas men det jag kan komma på är ett engelskt ord "Tag"

2010-08-01 @ 19:18:45
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Ord från: Malin

Hoppas du har en underbar kväll!

kram Malin

2010-08-01 @ 20:24:46
URL: http://humlanmalin.blogg.se/
Ord från: Tessie

Jätte fint! Roligt med nya idèer! :) Tag tror jag med på blir bra, eller etiketter!?..



Svar:

Jaa, i bland blir det som det blir med saker och ting. Tack för ditt stöd gumms.. saknar dig <3



kram

2010-08-01 @ 20:44:58
URL: http://curves4all.wordpress.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0