Började om


Halsduken än så länge.

För en månad sedan berättade jag att jag har börjat sticka en halsduk, läs mer här. Den borde ju vara klar vid det här laget - om det inte vore för att jag repade upp allt. Det blev inte bra, jag blev inte nöjd. Så det du kan se på bilden ovan är halsduken i nuläget. Jag gjorde en liten ändring; istället för fyra räta vs. fyra aviga, valde jag att sticka två räta vs. två aviga. Det är så jag har gjort min mössa. Inte heller den är klar, men jag jobbar på det.
 Du har alltså precis fått en inblick i vad jag kommer göra på tåget, när jag i morgon åker till Stockholm.


Läsarnas Ord
Ord från: anna

ser mysig ut!



sv: jag älskade säsong 3, tycer den var bättre än den andra. fast jag gillade aldrig storyn med mary-anne så kanske därför :)

2010-12-26 @ 17:16:49
URL: http://addspirit.blogg.se/
Ord från: Eleonore

Va fin halsduken börjar bli, va duktigt att sticka med räta och aviga :) Det blir verkligen fin!



Ska bli kul att läsa dina inlägg du gjort!

kram

2010-12-26 @ 18:46:59
URL: http://fikamed.blogg.se/
Ord från: toughts

sv: vad säger man nu då? god fortsättning?! haha! :)



Nej det har du helt rätt i! Om man aldrig bråkar får man ju aldrig ur något och så kommer man inte vidare. jag vill bara inte att vi ska bråka om disk och sånt tråkigt :P haha. Menmen :) Vi får väl se! Ska bli enormt skoj att få bli sambos och sådär iaf.



Hur mår du nu efter allt julfirande? Stor kram!!

2010-12-26 @ 19:37:55
URL: http://toughts.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0