Dagens planer

God morgon!

Jag har fullt upp idag, därför utnyttjar jag tiden till fullo. Inräknat är också att det ska komma upp fler inlägg under dagen, var så säker på det. Frukost nu och sen iväg till pysselbutiken. De har erbjudande nu så här innan jul. Jag måste passa på att köpa mer material till mitt kortmakande, eftersom jag gärna vill sälja julkort i Mitt Kortmakeri. Efter det nöjet ska jag tillbaka hem, för att baka lussekatter. Det är ju snart lucia, det känns lagom att göra det nu. Ikväll ska jag på julfest, vilket jag ser mycket fram emot.

Hoppas att du får en bra dag!


Läsarnas Ord
Ord från: ELINA

Ha det toppenbra på julfesten söta du! :)

2010-12-04 @ 10:51:35
URL: http://meullerphoto.blogg.se/
Ord från: Maria

Fina ord du la på min blogg, jag håller med dig :) Ha en bra lördag! Kram

2010-12-04 @ 11:16:52
URL: http://mariabus.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0