Det här med tidsinställda inlägg...

Jag behöver er hjälp. Eftersom jag lätt får dåligt samvete, när det inte publiceras inlägg här i bloggen, ska jag tidsinställa inlägg som publiceras den närmaste tiden. Men tror ni att det går? Nej. Jag gör som man ska göra (Ja, jag har läst instruktionerna från blogg.se), men det går inte alls. Inlägget publiceras då jag trycker på knappen, inte då jag har ställt in att det ska publiceras. Vad gör jag för fel? Har ni någon aning? Tacksam för svar, snarast.

Uppdatering (kl. 13.47): Jag har nu lyckats publicera ett tidsinställt inlägg. Jag vet inte varför det inte fungerade de två första gångerna. Men det är som man brukar säga; tredje gången gillt.


Läsarnas Ord
Ord från: Erica

Har aldrig testat det där, så jag vet tyvärr inte. Men jag tycker inte att du behöver få dåligt samvete då det inte publiceras inlägg. Skriv då du känner för det. :)

2010-12-26 @ 12:05:45
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Ord från: anna

är ju bara att ställa in datum och tid och sen spara eller vad det nu står. funkar för mig!



sv: jag har redan sett 3e säsongen av true blood, går och väntar på 4e säsongen som kommer i juni :)

2010-12-26 @ 13:36:22
URL: http://addspirit.blogg.se/
Ord från: Eleonore

Vilken tur att tidsinställda inläggen funkade till slut, brukar funka bra för mig de gånger jag provat :)



Vilken tur att mitt nummer kom fram! Vi hörs

kram

2010-12-26 @ 14:30:38
URL: http://fikamed.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0