Julkort inom kort

Min förmiddag bestod av pyssel i mängder. Jag shoppade loss i en butik full av läckert material till kortmakande. Det blev som vanligt mer än vad jag hade tänkt mig, men jag är absolut nöjd med det jag köpte. Se bara!


Fem mönstrade papper; två med jultema och tre läckerheter som jag inte kunde motstå!


Detaljer att dekorera julkorten med.


Rosor och blad.


Sötaste stämpeln jag någonsin sett och berlocker.

Julkort kommer inom kort att publiceras i Jasmine's Kortmakeri.


Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

super fina grejer har du ju hittat!! :) Kommer bli super fina kort!! -kramar-

2010-12-05 @ 15:07:23
URL: http://curves4all.wordpress.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0