Old Style



Ny kategori i Jasmine's Kortmakeri! Eftersom jag verkligen har hittat mitt brinnande intresse, märker jag att min talang utvecklas och att jag mer och mer riktar in mig på en egen stil. På bilderna ovan ser du två kort, varav ett har jag publicerat i november. De andra detaljerna är från ett nytt kort, som jag skapade idag. Jag har valt att kalla kollektionen för Old Style. Jag har alltid varit svag för papper som ser äldre ut - speciellt om de påminner om en gammal tidning. Text, matta färger och detaljer är tecken på ett perfekt papper! Korten i den nya kategorin har inspiration och inslag av dessa papper i kombination med rosor, band och pärlor. Jag är riktigt nöjd. Det ska bli kul att höra vad andra tycker, så lämna mer än gärna din åsikt! Tack.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0