Egentid och tid tillsammans

När man lever i ett förhållande är det väl självklart att man ska umgås med varandra? Eller? Man har ju valt att vara tillsammans och då ska man väl visa att det är det man vill...?
I helgen har jag varit dum. TheSims2 har styrt och jag har spelat en hel del. Stackars Rickard. Jag har inte brytt mig om honom. Det är svårt. Jag vill ju vara med honom, samtidigt som jag vill göra saker på egen hand. Jag sa till min pojkvän att han gärna fick sitta med om han ville, men han ville hellre kolla på teve. Jag förstår honom. Det är nog inte så kul att sitta och kolla på när jag spelar. Var det jag gjorde okej?
Jag och Rickard är ihop. Måste vi då vara med varandra dygnet runt? Ja, kanske. Jag har väldigt dåligt samvete för att jag prioriterade ett spel framför honom. (Det är sanningen och jag skäms.) Rickard säger att det är okej att jag ska göra det jag tycker är kul, men jag vet att han blir ledsen. Han vill vara med mig, men jag väljer att göra annat. Jag är en hemsk flickvän i mina ögon.

Finns det något som kallas egentid, när man är i ett förhållande?
Måste man ha tid tillsammans dygnet runt?


Läsarnas Ord
Ord från: Carrou & the Bird

Sv: Tack tack kära du!

Jag älskar din bakgrundsbild! underbar :) Kram

2010-02-01 @ 13:10:07
URL: http://carrou.se
Ord från: Carrou & the Bird

Sv: Ja men den var jättefin! är det du som tagit bilden? kram

2010-02-01 @ 16:23:24
URL: http://carrou.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0