Uppmuntran

Alla behöver vi uppmuntran för att fortsätta kämpa och lyckas med våra mål. Ett litet ord kan hjälpa. Det behövs inte så mycket, bara en klapp på axeln.
Jag har pratat med mina lärare från förra caset. Alla gjorde det och fick veta vad de har fått för betyg. Jag är kanonnöjd! Inte bara det att jag fick bra betyg, jag fick något annat också'; uppmuntran. Mina lärare berömde verkligen mig, sa att jag är duktig. Det gjorde mig så glad. Deras uppmuntran kommer hjälpa mig i framtiden. De talade om för mig att jag kan, sen är det min uppgift att tro på det eller inte. Jag tror på dem. De lärarna är ärliga och vill bara mitt bästa. Tänk vad lite uppmuntran kan göra.
Bara för att det gick bra i förra caset, betyder inte det att jag kommer hålla samma standard under mina resterande terminer på gymnasiet. (Men man kan självklart hoppas.) Jag har i alla fatt fått uppmuntran och beröm för mitt arbete. Nu är det bara att fortsätta kämpa - med uppmuntran i bagaget eller inte.


Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

uppmuntran gör en alltid glad! :) kul för dig!!

Joo, havet/vatten är nå underbart, saknar sommaren nu. Höra rinnande vatten, bäckar, åar, hav!!

Ja, jag är otroligt glad och tacksam över att jag har en sån underbar pojkvän i mitt liv i dagens läge. -Kramar-

2010-02-04 @ 15:24:30
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Ord från: cezi

så söt header :)

2010-02-04 @ 20:57:31
URL: http://cezi.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0