Solljus mot tak

Här kommer bilderna jag lovade er. Visst var det en vacker morgon?!

 

 




Läsarnas Ord
Ord från: Motorcykeltjejen

Jätte fint!

Härligt när solen lyser!! =)



Precis, jag brukar blogga om det jag tycker är kul och struntar i vad andra tycker sålänge jag tycker det känns bra! =)



Hehe..hade heller aldrig användt byxdress!

Tycker inte alls iallafall inte den här modellen klär någon!



Hur har du haft det då annars?

Skönt med helg snart igen?

Kramar

2010-01-28 @ 19:42:18
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Ord från: Survivor

Hej!

Jag skulle vilja ge dig min adress till min vanliga blogg där jag skriver varje dag, vill ha mer kontakt med dig. SKulle du kunna kommentera hos mig och ge mig din mail kanske!? så kan jag skicka min länk te dig.. Ta bort detta inlägg sen.. kan annars finnas dom som pusslar ihop 1 + 1.. Kramar

2010-01-28 @ 21:19:09
URL: http://keeponsurvivin.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0