Akut till jobbet

Jag har jobbat även idag, vilket inte riktigt var planerat. Katja ringde mig i ren desperation och frågade om jag kunde komma ner och jobba. Just då var det rent kaos och jag behövdes verkligen akut. Det var egentligen tänkt att jag skulle åka in till stan vid halv ett, men den båten fick vara. Istället ska jag in till stan nu. Har bara hunnit duscha och ska nu iväg igen. Rickard kommer och hämtar mig vid båten, eftersom jag har en del att bära. Han är så snäll, så söt, min älskade.


Läsarnas Ord
Ord från: Patrik

aww vad snällt, ha det så trevligt på stan nu! :D

2010-07-10 @ 15:27:32
URL: http://jagputte.blogg.se/
Ord från: Tessie

Roligt dom ringer in dig, tecken på att dom tycker du gör ett bra jobb ju :)

Det är tur du är Rickard som ställer upp.. Vi har fina karlar vi :)



Svar

Jaaa, jag förstår att det var gott.. det är ju super smarrigt :)

2010-07-11 @ 02:13:59
URL: http://curves4all.wordpress.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0