De kommande dagarna

God morgon!
Jag har faktiskt sovit riktigt gott i natt - liksom de senaste nätterna. Jag drömmer knasigt och ologiskt, men natten gör mig ordentligt utvilad. I natt drömde jag om fem kulor lösglass för 151 kronor, en borr som mordvapen, tidtabeller, mobiltelefoner, kväll sittandes  i utemöblerna och djur som hoppade över mig. Bara massa knas, för att sammanfatta det kort.
Men jag är som sagt utvilad och känner mig redo att ta mig an dagen. Idag ska jag träffa en kompis. Det är en bit att åka, närmare bestämt två timmar. Men hon har bjudit hem mig och det var länge sedan vi sågs, så det känns ändå okej. Det är lätt att åka dit, inte en massa krångel (förhoppningsvis, om inte Västtrafik beslutar sig för att jävlas med mig). Åker direkt till mamma ikväll, för att vakna upp där imorgon.
Min torsdag består nämligen av packande inför Stockholm, förberedelser inför kortförsäljningen (Här hittar du mina kort) och kanske en liten utflykt med Rickard. Middag ska det också lagas av någon form och sen åker jag och Rickard till hans lägenhet. På fredag bär det av till Stockholm!
Jag har alltså fullt upp de kommande dagarna, men jag hoppas att inte min uppdatering får lida för det.

Trevlig onsdag!


Läsarnas Ord
Ord från: sanna

jo jag ska försöka med detta! =)



ja nu har jag vart iväg i lysekil sen igår och hälsat på några kompisar, det var toppen. Men i helgen är det jobb igen, fast det är skönt o ha någonting.

2010-07-21 @ 16:33:14
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/
Ord från: LORISSALOVEBOMB

med så många järn i elden är det tur att du i alla fall sover gott :) <3

2010-07-21 @ 18:55:37
URL: http://lorissalovebomb.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0