Jobbat 10.00-18.40

Att få jobba i mitt eget tempo gör att jag trivs bra på jobbet. Jag har inga måsten att göra. Fyller på de rätter som börjar ta slut och diskar lite då och då. Så har det varit hela dagen. Det har rullat på och jag har haft det bra. Har haft en lång dag på jobbet och det känner jag av nu. Mina hälar är snart trasiga, känns det som. Axlarna är förvånansvärt inte spända. Det gör att jag är lite stolt över mig själv. Jag jobbar utan att spänna mig, vilket resulterar till friska axlar och ingen smärta i dem. Visst är det ett ganska påfrestande arbete, men det går bra. Jag tycker ju det är roligt och då blir det så mycket lättare att arbeta.

Imorgon är jag ledig. Ska bli väldigt skönt. Det kan dock hända att Katja ringer och behöver hjälp. I så fall blir det jobb även imorgon. Men jag tvivlar på att det blir så. Det ska regna, vilket inte drar till sig många gäster. Katja kan då ägna sig åt att diska all disk som förmodligen kommer stå högvis imorgon bitti. Nu ska jag ringa henne och höra läget.

Fortsatt trevlig kväll!


Läsarnas Ord
Ord från: Erika

Då får införskaffa ett par skor som är "stå-hela-dagen vänliga" =)

2010-07-16 @ 21:51:19
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Ord från: Fotograf Sanna Hagman

gillar du inte sol? är du galen kvinna? fast när det är för varm är det bara jobbigt. Jag fotade igår och svetten bara öste! haha det är lite galet!



är allt väl annars?

kram

2010-07-17 @ 02:40:47
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/
Ord från: Fiona

Hoppas du får en supertrevlig lördag idag! :)

2010-07-17 @ 11:59:24
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0