Nallen - vår reskamrat


Nallen - vår reskamrat.

I Rickards bil finns en nalle. Han är vår reskamrat, när vi åker till Stockholm. Han sitter alltid där på instrumentbrädan, men just vägen till Stockholm är speciell. Då får han sitta i mitt knä.
Igår åkte vi genom vårt vackra land. Det blev en liten omväg via Vimmerby, för att hälsa på Rickards farfar. Trevligt och sen vidare. Vi var hemma omkring sju, helt slutkörda och sugna på middag. Det blev något enkelt i form av varma mackor. Tiden kring bordet var min enda lediga stund. Resten av kvällen var jag i full gång med att packa upp väskan från Stockholm, packa inför att vara på ön några dagar, sakerna som skulle till Rickard hamnade i en kasse och slutligen packade jag ihop mitt Kortmakeri (se mina kort här). När allt var klart, åkte jag och Rickard till lägenheten och gick direkt och la oss. Helt slut.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0