Ny kamera!


(Fotograf: Rickard) Min nya kamera är i fokus. Min älskade i mörk rosa har fått göra sitt.

Jag fotade som en galning på båten till Gröna Lund. Här skulle det tas bilder på Stockholm och på Gröna Lund. Det var i alla fall vad jag trodde. Helt plötsligt slutade min kamera fungera. Bilderna jag tog blev bara vita och jag blev förtvivlad. Min älskade i mörk rosa gav upp hoppet. Enligt vännerna jag hade med, berodde felet på slutartiden. Det innebär att kameran tar in för mycket ljus, innan bilden tas. Mycket tråkigt att det blev så. Jag blev lite ledsen för att jag inte fick några bilder på Gröna Lund. Jag hade ju velat ha ett par stycken. Dock fick jag låna Rickards kamera, så några bilder blev det ändå. De kommer upp under de närmaste dagarna.
En ny kamera inhandlade jag i onsdags. Jag var ju tvungen att ha en ny. Är man bloggare och hobbyfotograf, är en kamera ett måste. En livsstil kan man inte bara lägga på hyllan för ett par dagar. Dessutom var det bestämt att jag, Rickard, Linus och Kitty skulle gå en fotorunda i Gamla Stan. Den ville jag verkligen inte hoppa över. Bilder från den fotorundan kommer också inom kort.

Det känns okej med en ny kamera, men jag måste erkänna att jag saknar min gamla. Tre år fick jag ha den, sen ville den inte mer. Hoppas att min nya håller lite längre...


Läsarnas Ord
Ord från: Annika

Gud va kul!

2010-08-01 @ 00:39:03
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Ord från: Tommy

Sv: Godmorgon! Tack så jätte mycket!

2010-08-01 @ 07:38:55
URL: http://tommytott.blogg.se/
Ord från: LIENE

Hoppas den nya blir bra då:)

2010-08-01 @ 08:51:37
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0