Plastat in korten


En simpel inplastning, men jag tror det blir bra.


Det har blivit några kort. Se alla här.

Jag känner mig ganska redo inför försäljningen nästa lördag. Då ska jag stå vid ett bord och sälja mina kort på öns marknad. Det ser jag verkligen fram emot. Mitt mål är inte att få sålt alla kort. Jag står där mest för att visa upp min verksamhet och för att det är roligt. Om jag får sålt några kort blir jag mer än smickrad.
Korten är nu inplastade. Med hjälp av plastpåsar och tejp har jag försökt få det någorlunda snyggt. Vill ju inte att mina kort ska bli förstörda, om regnet skulle dränka marknaden. Bättre att vara på den säkra sidan.
Det mesta är klart. Visitkorten ska jag försöka göra klart idag, annars blir det den sysselsättningen jag sitter och pysslar med på marknaden. Planering är något jag har fått ta tag i ordentligt. Att ha två hem och dessutom en resa inbokad precis innan försäljningen, kräver att jag har huvudet på skaft och så mycket som möjligt klart innan jag åker. Det kommer gå, det kräver bara en väldigt skärpt hjärna.


Läsarnas Ord
Ord från: sandra

fin blogg :)

2010-07-22 @ 12:53:51
URL: http://justlittleme.webblogg.se/
Ord från: Lova

sv: åh tack så mycket, hihi :)

2010-07-22 @ 13:07:53
URL: http://lowah.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0